4 tanker om “Referat fra ordinær generalforsamling 2014

1. Jørgen Smith

Hej Allan.

Tak for dit svar og din imødekommenhed.
    Dette referat er ikke som det plejer at være, men det seneste år eller to, har der sneget sig besynderlige vaner ind, herunder fuldstændigt intetsigende referater fra generalforsamlingen.
    Endvidere er tidligere års referater væk, eller meget svære at finde.
    Det glæder mig meget at du nu går igang med at rette op på disse uhyrligheder. Her tænker på dine løfter afgiver på generalforsamlingen ( burde selvfølgelig stå i et referat) opdatering af Hole in one tavler, og offentliggørelse af medlemsundersøgelsen vedr. Restauranten.

Også god jul, herfra
    Jørgen Smith 180

2. Allan Jørgensen

Jeg synes også godt man kunne have lavet et summary fra indlæggene, herunder også egne kommentarer.
    Ved ikke om dette referat blot er som man plejer, men det bør fremadrettet ændres.

God jul

Hilsen
    Allan

3. Anette Veinø Sørensen

Til bestyrelsen.

Jeg er enig med Steen Krøll. De nævnte manglende indlæg er af stor interesse for alle medlemmer – især os, der desværre var forhindret i at møde op på generalforsamlingen.

God jul og godt nytår
    Anette Veinø Sørensen 2470

4. Steen Krøll

Til bestyrelsen

Jeg synes nok at ref. Fra den originale generalforsamling er noget mangelfuldt da der ikke er noget i referatet der omhandler de indlæg der kom omkring klubbens daglige virke, Jørgen Smidts indlæg omkring vores restrurant, og indlæg omkring de mange rabatordninger som efterhåndenden er mere reglen end undtagelsen, hvorfor er det undladt fra referatet ??

God jul
    Kröll 549

Der er lukket for kommentarer.